Monday, January 31, 2011

1st date(jeng3x)

   
Hidayah nk mnulis entry nih adalah bler saat2 getir mak bg pop quiz mask mkanan tgh ari..tgok menu cm sng,aym mask kicap..tp gelabah tak gelabah,umo dah dua dekad,Cuma knal bwg putih ngan bwng merah,,yg lain pun knal la gak,tp kwn2 bese je,xdala rpat sgt..so,mmandangkan sye ni pari2 baek,sye nk tlong la korang,xnk bg ade org kna gelak cm mak gelak kt sye td bab xkenal ketumbar ngan lada itam..
Usyar gmbar2 ni,then bole hfal,dmi mse dpan hihi..







p/s:sengaje tak label,bg korang bedikari,spe hebat cuba la teka sume..dah lulus bru bole kawen tau hihihi..teringat dlu ade kwn tnya cmne nk msak ayam msak kicap,ak bantai merapu smpai mnum air dri cwn mlut kambing segala..glerrr,kan hudhud?


   

7 comments:

andreo akMaL said...

haha..agak2 la..xkn la xtau

teqa said...

bkan tak tau..lupa,gelaba,gubra,neves..ak pndai msak okay,slalunyer:)

ainieza_1110 said...

aku ase aku pun cm ko la tikah.. haha

teqa said...

hehe..yess!ak da agk,ak mst ade geng pnyer~~

hudhud cool said...

erm...haha..aq ada gak yg tatw nma dalm byk2 gmbo kat ats 2..
tp aq bntai je kalu msak 2...kalu nak mkn,mkn...
kalu tanak mkn sudah...msak la sniri..(gya makcik tua..)

teqa said...

haha..makcik?ke nenek??
gaya ketuaan yg terserlah oleh cik huda..

hudhud cool said...

haha...sengal..btul la weh...haha...cm owg tua je aq rsa..haha

Post a Comment

 
;