Tuesday, February 1, 2011

sye pendera:P

Di tengah ari yang indah ni,angin malu2 bertiup,pnas menggiler mmbakar ati& jiwa raga,ak  dah mrah ank org!wuuuua:P

Makcik ni pun stu,dah tau nk pegi kursus,tnggal ank kt umah  ak,tak nmpk signboard “INI KEDIAMAN GENGSTER,SILA PATAH BALIK”..

Org tngah syok2 tgok tv,yg ko gado ngan adek ak tu apasal,”ak bdak kcik,ko bdak bsar!!”..”tak,ko bdak kcik,ak bdak bsar!!”..haaa,dua2 pun tak sedar diri,umo pun bru 4 taun,beza lahir 2 mnggu je,mmg la mak ko ngan mak adek ak laen,tp mak ko tu adek ayah ak,aisssh…kcik2 dah belagak besar,last2 ak naik angin dua2 kna hempap ngan bantal strawberry ak..pnt2 ak beli bntal ni,ak syg tau,tp ksudahanye melekat kat buntut korang,padanla muka,bising lg,tak tau ak stress..

Kesimpulanye,eksiden ni menunjukan yg parameter kesabaran sye msih gred c..keganasan pulak,dah thap merah(bhya)..ala,tdi nmpk sport car merah,smartnyer..

Maafkan sye ank org,sbab ketuk buntut kmu dgn bntal peluk sye td,LAEN KLI KALAU NK KNA NGAN MICROWAVE PULAK,BUATLA LAGI..


jgn terpedaya,budak ni mmg nmpk comel,tp fuhhh,,,dasyat,kepoh thap mega..

2 comments:

hudhud cool said...

haha...lek r...kalu aq pon sma ja kot...
xleh blah la...pkul ngn bntal ja kot...2 pon pndraan ke???
haha...

teqa said...

haha...of coz la..ak ni dilahirkan dgn ati yg suci murni mcm daia,wngi cm softlan,besinar cam emas 18 karat..tak bese la dera2 ni..

Post a Comment

 
;