Monday, November 28, 2011

maafkan kami kerana terlalu complex

Ada suatu masa bila seorang wanita berkata dia berasa sangat sedih,tapi tak tahu sebab dia bersedih.Dia ingin marah,tapi tak mampu untuk marah.Dia menangis,tapi masih tersenyum dan berkata” I’m okay”.

Bila ditanya,dia senyap walaupun sebenarnya dia ingin luahkan segala-galanya.Bila diminta untuk bercerita,dia cuma mampu mengeluh.Bila kita cuba buat dia ceria,dan dia juga cuba untuk ketawa.

Terkadang dia akan jadi seperti kanak-kanak,minta ditemankan.marah tanpa sebab.merajuk pada benda yang tak logik tapi dalam beberapa saat akan minta maaf.

Kalau aku jadi lelaki,aku akan rasa macam nak gantung diri guna wayar seterika.

Why woman must be too complex?

Aku tak punya jawapan untuk itu since honestly,aku sendiri sedang melaluinya.

p/s:
Bila terkadang rasa tak punya sesiapa,baru aku sedar kenapa aku tulis blog.

“blog is a place for people who are being ignored.”

4 comments:

hudhud cool said...

hahaha....yeah~ woman is cmplex...agree~
but there must b sumting that make them so cmplex...ngeh3~

tika said...

haha...of cossss...gelakkan aku pulak...balikla nilai cepat,aku tertekan ni muahahahaha

syamem said...

macam complex number... ade imaginary part...

tika said...

haha...woman=unsolvable equ

Post a Comment

 
;