Wednesday, June 22, 2011

when panda wants to say thank you

  • "biasa la tu..adat belajar
  • bila2 masa boleh jatuh
  • tp jangan terduduk lama2
  • belajar la bangun balik"

    "budak kecik ko jgn sedih2.ak nyanyi nak?"

    "panda,i send u a smiley" and let the smiley  remains as a secret huhu...

    klau la hero dan heroin2 ak ni takda mlm td,aku rse pg ni ak pegi lecture dgn mata yg sedia ade sepet betambah sepet.

    bukan snang nak mnghdapi kegagalan.lagi2 bila sendiri.
    tapi dengan ade nyer mereka2 ni,hati rasa sgt lapang.

    terimak kasih,kawan2 ku, tnpa korang,

    ak cuma akan jdi panda mata lebam yg tak mmpu nk bngkit dari kegagalan.

    peace(^_^)


7 comments:

syamem said...

same2..

hudhud cool said...

pergh...so sweet~~

teqa said...

syamem:okay,,nnt kite mkn yong tau fu sesame ye hahahaha

huda:haha,,sweet kannn,,lg sweet dari "Gula-gula"

hudhud cool said...

"gula-gula"...haha...ang mmg sweet dri dulu.haha...ada dgr cam lesby x??

teqa said...

hahaha,,,xda la les sgt punnn,,,nk wt cmnne,,ke'sweet'an ak ni mmg dah diakui ramai huhuhu

hudhud cool said...

pulun!!!!haha

teqa said...

hahaha,,,,jeles teramat lah kau,,,

Post a Comment

 
;