Sunday, June 12, 2011

pak cik yong tau fu,saya turut bersimpati

Runsing,

Bila pikirkan nasib2 penjual yong tau fu dan burger di pasar semarak jaya,

Bila kawan2 sekarang,

Dah tak nak makan apam balik kampung raya puasa lg.

Tak style macam hana tajima,

Semua nk tikam kwn sendiri guna pisau lego.

Lepas tu suruh kawan yang ditikam tu mkn hati berulam jantung depan dia.

Dan setelah bawang2 yang ditumis itu mula garing.(hiperbola sikit=p)

Kwn digaul dengan sebati sambil tambah perasa ‘sedapnye ditipu’ dan sos ‘padan muka kau,kenapa percaya aku sgt’.

Siap dihidang.

Ohhhh,,,sgt simple.

Lagi simple dari masak nasi goreng ikan masin.

Alangkah indahnya dunia.kalau aku pun mampu buat mcm tu.

2 comments:

andreo akMaL said...

merepek jual kerepek la makcik nie..haha

teqa said...

haha..a'ah lupa nk masuk part promote kerepek tdi,,nxt entry la=p

Post a Comment

 
;