Wednesday, November 16, 2011

lie to me

“Ci…bangun..morning=)))”

Haa sudaahhhh,aku tak kunci pintu ke malam tadi?aisehh=.=

morning*mulut kata morning,mata suruh pejam*..nape wak?nak amik movie ke?kite ngantuk sgt nih..mlm tadi kite tido pukul 6.30”

“hah??awak buat pe smpai 6.30 tu??..kite nak ajak awak turun,arini turn kita kemas dapur”

Sigh.”oke,awak turun dulu.kite basuh muka kejap”

Sudahnye,berakhirla niat dan angan2 nak tido lebih skit arini.lebih apenyer kalau sah2 malam tu jadi penunggu depan laptop.bukan tunggu orang.kalau hari-hari tunggu orang mau aku jadi zombie.belum campur tekanan perasaan lagi.Ahhh takde maknanya nak tertekan kecamuk jiwa segala,aku kan tabah,plus realistik.Hari-hari duk melayan aku jer tak de masa depan la hidup ye tak?

Fuhh,,memandangkan smenjak dua menjak ni semua orang nak sibuk,sibuk meeting,sibuk dating,sibuk jaga kebun,sibuk tukar lampin anak.Aku jela yang tak sibuk kan,tapi aku jugak yg tak tido malam.So,demi azam nak mnyibukkan diri jugak,aku buat keputusan abiskan 10 episod Korean movie malam tadi.aku ulang,10 EPISOD KOREAN MOVIE.

Overall,not bad la citer nyer.takdela sia2 aku mabuk pagi ni sebab tak tido semalaman.

Lie to me.

Tgok tajuk macam takde selera nak tengok,tapi tertengok jugak sbb ak rase ak favor citer ni.kenapa?

1.citer ni realistik.*tak abis-abis ngan realistik dia.kanan kiri duk realistik memanjang*.eh haruslaaa,citer ni takde la tipu sgt,heroin dia pun tak bengap dan blurrr mcm kebanyakan citer2 lain.

2.”you like me a little,you like that girl so much,isn’t?”bila lelaki keliru dan tak mampu nak memlih,jangan paksa,besar kemungkinan dia sendiri tak tau yg mana dia suka a little,so much,atau used to suka.

3.be sure of your feelings.

4.tak perlu terlalu determined kalau nak dapatkan seseorang.ikhlas tu bukan kita nampak dari berapa banyak kali kite redah office org tu ajak dia temankan lunch,ataupun sanggup tunggu dia bertahun-tahun. bagi aku,lebih baik  kita biarkan dia jalankan hidupnya sendiri,datang bila diperlukan,tinggalkan dia bila rasa dah tak penting.kalau mmg kita diperlukan,dia akan datang balik,pada masa yang kita tak tau bila.

5.jangan taksub sangat dengan  drama korea.

p/s:mood nak mngupdate tak brapa sgt,dlm musim sentimental.


0 comments:

Post a Comment

 
;